آواي چكاوك

آواي چكاوك

جملات زيبا.طنز.عكس.عاشقانه ها

- اعتراف می کنم نصف «آره یادم میاد» هایی که گفتم چاخان بوده. حوصله نداشتم طرف تعریف کنه!
.

.

- وقتی خواهرزاده ام می گه: این چیه؟
یعنی اون چیز پنج دقیقه بیشتر تا پایان عمرش نمونده

.

.

- پارسال شب تولدم، شروع کردم به باز کردن کادوها. به کادوی بابام که رسیدم دیدم یه پاکته که درش بازه. توشو که نگاه کردم دیدم نوشته: هشتاد هزار تومنی رو که سه ماه پیش گرفتی، نمی خواد برگردونی: تولدت مبارک!

.

.

- دیروز تو مترو یکی اومد از این اسپایدرمن چسبونکی ها بفروشه، پرتش کرد بخوره به شیشه همه ببینن، خورد تو صورت من! 3 نفر از کسایی که دیدن همونجا خریدن.

.

.

- دختره بهمن امسال می ره تو 14 سالگی اونوقت تو me about نوشته: Tehran Univedrsity of Medical Sciences
من الان جفت پا می پرم تو اسید!

.

.

- یه جا مهمون بودم پیرمرده بعد از هفتاد سال زندگی مشترک زنشو اینجوری صدا می کرد: عزیزم، زندگیم، عسلم، شیرینم. توی یه فرصت یواشکی ازش پرسیدم رمز عشق و علاقه بین شما بعد از این همه مدت چیه؟ / گفت «ده سالی هست که اسمشو فراموش کردم اگه بفهمه کلمه مو می کنه!»

.

.

- رفته بودم سربازی، روز اول نشوندنمون رو زمین، جناب سروان داد زد: کی اینجا لیسانس ریاضی داره؟ منم با ذوق و شوق دستمو بردم بالا گفتم: من جناب. گفت: پاشو اینا رو بشمار!

.

.

-شما سر شهرام شبپره رو بگیر محکم نذار تکون بخوره

اگه تونست حرف بزنه !

.

.

--یکی از فانتزیام اینه که توی یه پارک شلوغ شروع کنم به دویدن و همزمان با موبایلم بگم :
لعنتیا تا من نگفتم هیچکس شلیک نکنه ، کلی آدم بیگناه اینجا هست !
توهم در حد سرابای بیابان های ۱۵۰ درجه آمازون … [تصویر: icon_neutral.gif]

.

.

.-بالاخره یه روز زنگ میزنم چین ، اون یارو که گوشی رو برداشت گفت 你好
من میگم 陰莖 !

گوشی رو قطع میکنم . بفهمه دنیا دست کیه و ما خر نیستیم که این جنس های بنجلشو بندازه بهمون ! [تصویر: icon_neutral.gif]

.

.

 

-شارژ ایرانســــــل میگیرم باهاتـــــون تو بـــــارون قدم میــــزنم [تصویر: icon_smile.gif]

.

.

آﻳﺎ ﺍﺯ سایت اف دی ال ﺭﺍضی ﻧﻴﺴﺘﻴﺪ ؟
ﺁﻳﺎﺍﺯ مطالبی که قرار میدم ﺭﺍضی ﻧﻴﺴﺘﻴﺪ ؟
ﺁﻳﺎ ﺍﺯ ﻣﻦ ﺧﺴﺘﻪ ﺷﺪﻩ ﺍﻳﺪ ؟
.
.
.
ﺳﺮﺗﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻧﺰﺩﻳﮑﺘﺮﻳﻦ ﺩﻳﻮﺍﺭ ﺑﮑﻮﺑﻴﺪ !
ﻫﻤﻴﻨﻪ ﮐﻪ ﻫﺴﺖ [تصویر: icon_lol.gif]
 
.
.
.
وقتی کسی اندازت نیست دست به اندازه خودت نزن !
بزن تو سر طرف اندازت میشه [تصویر: icon_biggrin.gif]
.
.
.
هدیه سایت اف.دی.ال به کاربرای عزیز ایرانسلی :
.
.
.

████ █████ █████ █████ █████ █████
ﻟﻄﻔﺎ ﺍﯾﻦ ﻗﺴﻤﺖ ﺭﺍ ﺧﺮﺍﺵ ﺩﻫﯿﺪ [تصویر: icon_biggrin.gif]
 
.
.
.
 
یا ایها المخاطب خاص :
هر یک ساعت بدون تو برای من شصت دقیقه میگذرد …
بععععععععععععله …
.
.
.
ایران ٬ تنها جایی که بیسکوییت رنگارنگ و آدامس موزی خودش به عنوان یه واحد پول به حساب میاد …
.
.
.
یکی از ترسناک ترین چیزا اینِه که دست بکشی رو جیبت ولی قلمبگی گوشیت رو حس نکنی …
حتی داشتیم مواردی که باعث سکته ناقص و حتی مرگ قلبی شده !
.
.
.
لذتی که در قطع کردن گوشی وسط دعوا هست در بوسیدن بعد از آشتی نیست …
.
.
.
باید دام پزشک باشی تا بفهمی بعضیا چشونه.... :| :|
.
.
.
یه زمانی مردا یک تار سیبیلشون واسه یه شهر سند بود

الان اگه کل پشماشونو بـــِدَن،۲۰۰ گرم پنیر نمیدن دستشون!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: نیوشا ׀ تاریخ: چهار شنبه 2 اسفند 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , khodaejaze.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com